28 Kasım 2014 Cuma

sıkıldınız mı?

bi adam var serdar kılıç ismi , doğadaki insan adlı programı yapan eleman ;


Geçen denk geldim çok gizel bişey dedi kendisi, baya hak verdim : "sıkılmak ; modern dünyanın insana getirmiş olduğu yapay bir his..."

bunun gibi birşey dedi.

benim en sıkıldığım zamanlar yaz aylarıdır. hep boktan geçer benim yazlarım.

hiçbirşey yapmadığımdan sıkılıyorum heralde...

bugünlerdes sınavlarım bitti "oh ne rahat" demeye kalmadan bunalmaya başladım. hergün tablette oyun oynayıp 12 saat uyudum hiç hoş olmadı. daha yeni yeni farkettim ki 'sıkılmışım'.

eve gittiğimde yeni şeyler yapmaya çalışıyorum. televizyondan uzak durmak en önemlisiymiş. öyle birşey ki bu meret bize hiçbirşey katmadan bizi kendisine bağlayabiliyor.

sıkılan adama direk yönelik bi icat bile var : puzzle !!! insanlara pek birşey katmıyor sadece meşkale oluyor insanlara.

sizde sıkılıyorsanız evde yapacak birşeyler bulun kesinlikle, boş durup internette ilan bakmakla ya da o alışveriş sitelerinde dolanmakla vakit harcamayın facebooku hic katmıyorum bile.

bugünde sıkıntıdan bloğumu yazdım, yakında bu yazıya sıkıntıdan yaptığım güzel bi video eklicem. süpriz olsun.

:*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder