8 Şubat 2015 Pazar

Demek Erasmusa Gideceksiniz? Ya Bavul???

Direk listeye giriyorum.

Bence cok elbise almayın bol bol yürüyüp, genelde günlük hayatı yaşayacaksınız.

Gömlek de aynı şekilde...

Ben bol tişört, pantolon ,şort , iç çamaşırı , çorap vs aldım.

Havlu.(bornozu önermiyorum çok ağır)

Banyo lifi.

sabun (belki istediğpiniz gibi bulamazsınız falan...)

Banyo terliği ve ev terliği alın.

Lipstick alın bu önemli!!

1er adet çatal bıçak ve kaşık alın büyük ebatlarda.(kapları gideceğiniz yerden alabilirsiniz)

münkünse ilk gün için bi sandviç hazırlayın.

1 adet koşu ayakkabısı alın, spor etkinlikleri için, onun dışında 1 adet ayakkabı yeter.

kalem alın , biraz kağıt alın 5 tane falan. ne olur ne olmaz.

İngilizceniz benimki gibi vasatsa , bi gramer kitabı güzel olabilir:(ben almadım yanıma ama getirtcem sonradan gelenlere)

telefona çevrimdışı sözlk yükleyin.

Tabii ki güneş gözlüğü,

Ve elbette ilk gün için biraz peçete.

Traş makinesi.

Soğuk yerler için fön makinesi.

Diş fırçası - macunu.

Tırnak makası.

Ufak (30*50 cm gibi) bir mat temin edin masa örtüsü olarak kullanın.

bunların hepsini vakumlu bir poşete koyabilirsiniz hacimce az yer kaplar böylece.




Şimdiii geldik havaalanına:

eğer bagajınız limit üstündeyse endişe etmeyin:

misal 20 kg limit var ,sizde 25 kilo var ,

O fazladan 5 kiloyu bavulun içinde ayırın güzelce paketleyin (bir çanta ya da poşetle)

eğer ki gişe memuru derse bu bagaj fazla diye , alırsınız yanınıza , sorun çıkmaz.

neyse ki benim 28 kg bagajıma bişey demedi ve rahat rahat gittim. ne olur ne olmaz diye ayırmıştım 8 kiloyu.

mesela erasmusa giden başka bi türk arkadaş 370 tl ödemiş fazla bagaj için.

Böyle tufalara gelmemek için eşyalarınızı olabildiğince az alın.

ve son olarak kendinizle özdeşleştirdiğiniz bi kitap alın yanınıza yalnızken iyi gelir

:**** :**** :****

iyi eğlencelerr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder