21 Şubat 2016 Pazar

Son Maçlar

Buz hokeyi özveri isteyen bir spor , başladın mı bırakmamak lazım. Çok çalışmak gerekiyor. Ben ise ilkokul 8. sınıfta ilk buza çıktığımdan beri sürekli kesintiye uğrattım sınavlar dersler derken. Belki de herkes sporcu olamaz.

ilk başladığım zamandan bir kare:




bakarmısın şu tiplere, abov:





Sonra yıllar geçti başla bırak başla bırak , bittim. tam yapamadım.

Bugün ise ünilig'in izmir gurubunun son günüydü. İhtiyaç vardı geldim oynadım.

Farkettim ki bir işi tam yapamıyorsam hiç yapmamalıyım. Oynadığım oyun gerçekten üzdü beni.

Biraz da pişmanım; vaktimi keşke bölüme de harcasaymışım, oysa ki ben bütün enerjimi buz hokeyine vermiştim.

Yıllar yılı oynadık öyle ya da böyle. Bence Pek birşey katmadı bana.

Ama olsun yapacak birşey yok. Önüme bakmam lazım.

Bu seneki üniligten kareler :












Takımların bütün fotoğraflarına  https://www.facebook.com/universitelerligi/?fref=ts  sayfasından ulaşabilirsiniz.

benim eski fotoğraflarım ise zaten facebookta var :)

Kısacası ; bir işi ya tam yapın ya da hiç yapmayın. Öyle yarım iş hiç keyifli değil.

Artık derslere devam bir an önce okuluma bölümüme yoğunlaşmak istiyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder