24 Eylül 2014 Çarşamba

Motosiklet Aşkı

Türkiye'de ,trafikte kimsenin farkında olmadığı 2 tekerli bir taşıt var. Motosiklet diye...

yaklaşık 1 bucuk sene kadar önce ben de farkında değildim bu aracın aslında. Daha sonra bir arkadaş alacak oldu ben de merak saldım onla beraber , yavaş yavaş bu merak tutkuya dönüştü ve sonunda yaşamımın bir parçası oldu. Şu an Honda CBR 250 motorumla 10 ayda 15000 km yapmış durumdayım.

beytepenin ulaşım sorunu malum; otobüs kuyruğu mu dersin yoksa  metro çilesi mi dersin... zamanında ben de çok çektim , 2 sene okula günde 2 saat harcayarak gittim , aynı şekilde 2 saat harcayarak döndüm.

bunun için alternatif bir çözüm önerim var ufak bütçesi olan arkadaşlara ;

duruma göre sıfır ya da 2. el bir yamaha ybr 125 ve ya honda cb125 vs. bir motor alıyoruz. bu motosikletlere özel krediler var. ayda 100-200 lira gibi taksitlerle motoru alabilirsiniz. kaskıdır kıyafetidir ekipmanıdır derken yaklaşık 1000 lira civarı da ona harcıyoruz ehliyet + plaka (sıfır araç için sadece) 1000 lira da ona veriyoruz. hem sürerken aşık olacağımız hem de okula giderken otobüsten DAHA AZ MASRAFLI bir taşıtımız oluyor. özgürce ulaşımımızı sağlıyoruz. istediğimiz yere istediğimiz zaman gidiyoruz ; vay efendim son otobus kaçta vay efendim metro gelmedi arıza var gibi sorunlarımız olmuyor. trafikte arabalardan daha hızlı ulaşımımızı sağlıyoruz.

http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/roadster/ybr125.aspx#gallery=image|image=http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2011/YBR125/950-75/2011-Yamaha-YBR125-TR-Red-Spirit-Action-001.jpg aha bu da yamaha ybr 125

benim de otobüsle giderken aklımda böyle bir fikir yoktu, keşke biri kafama sokaymış bu fikri...

tehlikeli falan değil arkadaşlar ; kaskınızı ekipmanınızı giyip , motorun üstünde hasta hasta hareketler yapmadığınız sürece dünyanın en güvenli taşıtlarından biridir motosiklet.

benim arkama yaklaşık 20 farklı kişi bindi 1 i hariç " ya bu da ne bicim alet hiç sevmedim" tarzında bi laf duymadım. o biri dediğim de benim eski kız arkadaşımdı ayrıldık :)

düşünsenizde gece biyere gitmek istiyorsunuz ve kimseye ihtiyacınız yok atlayın gidin, çanta taktırın uzun yola gidin , macera seviyorsanız alın motorcu arkadaşlarınızı yanınıza beraber gazlayın güzel anılarınız olsun. eski model "yürüyen ev" tadında 2000 model yaşlı işi şeylere o kadar para vermeyin.

hayatınıza renk gelsin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder