30 Eylül 2014 Salı

Bir Çizik Attık

İnternet internet internet...

Evde internet , okulda internet , derste internet , face internet , whatsapp internet....

Son birkaç gündür yatağa elimde telefonla giriyordum malum, sizde de oluyordur. Sonunda isyan ettim bu duruma ve ertesi güne kadar internetimi kapatmaya karar verdim. çok ta iyi oldu, bazı günler telefonu evde bırakıp gitmek lazım. Artık telefonlar bizi özgürleştirmek yerine kendilerine bağlıyorlar. İnsanlara bağlanmak yerine telefonlara bağlanıyoruz.Sonra bu hale geliyorum :


haftasonu:

















yatakta:

okulda:




artık 2 günde bir internet iptal abi, hatta haftada bir direk teli iptal etcem.



..................................................................................................................................................................




Bugünün asıl olayı bu değildi benim için :

6. sınıftan beri gözlük takıyorum, yatakta yatarken kitap okuyamazsın koltukta uzanıp tv seyredemezsin , otobüse binince gözüne perde düşer buğudan, hadi bunları geçtim : hokey oynayamıyodum zamanında be! lens mens hikaye , o olay iyice gıcık yok efendim lens batar yırtılır mikrop kapar düşer , solusyonu biter lens biter para para para... sonra efsaneler var lens hakkında "korku filmi gibi" bebenin biri mangala bakmış ta o lensler gözüne yapışmış....

ben en iyi çözümün çizdirmek olduğunu düşünürdüm, 1 senedir darlıyordum babamı , bugün gitmek nasip oldu. gittik bayıldık paraları, gözümün korneasından 120 mikron kalınlıgında bi tabaka aldılar ve 1 günlük geçici bir lens yerleştirdiler . 30 dkda bir damla damlatıyorum. operasyon 10 dakika ama baya çetrefilli geçiyor insanın tansiyonu düşüyor stresten. 10 dkda ellerin buz gibi olmuştu. doktor da gayet iyiydi.

babam da yaptırdı , fakat şu an yakını görmede problem çektiğini söylüyor.bugün evde güneş gözlüğüyle gezdik, gözler ışığa hassaslaşmış çünkü. babamınki yaştan olsa gerek , daha sancılıydı sanki.






 yarın herşey netleşecek. lensler çıkarılacak normal hayatımızı sürdüreceğiz.

gözlüklü lensli herkese benden tavsiye , yiyosa eğer bi tarafınız, gidin paşalar gibi çizdirin kurtulun. korkmayın iyi bi doktor bulun.

iyi geceler . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder