25 Eylül 2014 Perşembe

Yapışık İkizler

Malum hiçbirimiz aynı değiliz. özellikle kişiliklerimizde belirgin farklar oluyor. kimimiz içe dönük , kimimiz konuşmayı seven ,bazısı güleryüzlü , bazılarımız cool takılır falan...

ama bazı kafalar var ki akıl sır erdiremiyorum ben. en çok batanı da sürekli 7/24 beraber takılan , yapışık ikiz gibi gezen sevgililer.bir zamanlar ben de böyleydim:

bi sevgilim vardı lisede çok sevmezdim kendisini ama yine de eğlenceli vakit geçirdiğimiz için takılırdık. lise 2 ortalarında başladık takılmaya , sonra gel zaman git zaman , birkaç ay sonra farkında olmadan arkadaşlarımı boşlamaya başladım. onlar kendileri takılırlardı ben gezerdim kızla. zaman geçtikçe arkadaşlarımdan koptum , kızla neredeyse her gün vakit geçiriyordum gün be gün kopuyordum arkadaşlarımdan , en küçük farkında bile olmadım. 15 ay çıktık o kızla , ilişkimizin son günlerinde ben lise 3. sınıfı bitirmiş , yaz tatilindeydik. kız amerikaya gitti gezmeye ve ayrıldık bitti.

benim için çok kritik dönemlerdi o zamanlar , malum öss falan... işte jeton lise son sınıf başlayınca düştü. sınıftaki herkes kendi arasında kankeyta evresini tamamlamış,  artık insanlar hangi üniye beraber gitsek diye konuşuyorlarken ben o sınıfta japonmuş gibi dolaşıyordum.tabiiki de zamanla arkadaşlarım oldu hepsi de süper insanlardı; yine de çok uzun süreli olmadı malesef...

tabi sonra bu yalnızlık bana çok iyi geldi; hırslandım ve olabilecek standardımdan çok daha iyi biyeri kazandım.

neyse ki benim ağzım yandı bu konuda , ben bizim okulda  çok gözlemliyorum: birsürü çift sürekli heryere beraber gidiyolar. bi çift var; , beraber kütüphaneye gidiyorlar. bazen biri öbürüne sırf eşlik etmek için yanında oturuyor.etrafımda böyle 3 çift var.  sürekli beraberler.

benim halim aklıma geliyo üzülüyorum durumlarına, sonu çok kötü oluyor çünkü. daha yeni doğmuş annelerinin yanından hiç ayrılmayan yavru geyikler gibi , hiç yanından ayırmıyorlar birbirlerini. benim gözlemlediğim kadarıyla kız ya da erkekten biri 1 ay içinde uzaklaşıyor  ve ya değişiyor, bu ilişkiler de ani bir terketme kararıyla bitiyor, 2 si içinde apayrı çağlar başlıyor. biri boka sararak tekrar sıfırdan başlıyor , değişense yükselmeye devam ediyor ve kendine farklı bir yaşam kuruyor.

bazılarımız geçmişe bakarsa farkeder ,bir kısmımızın hayatının birkaç ayı (ya da yılı) bu ilişkilerle heba olmuştur. ben de heba ettim , iyi mi kötü mü oldu bilmiyorum, yine de insan arkasına bakınca arkasında 15 aylık bir boşluk görmekten hoşlanmıyor.

hayatımıza birini almak onunla beraber takılmak güzel birşey ama nihai kişi o olmamalı ; ömrümüzü istila etmemeli. hayatımızın bi parçası olsun , heyecanımıza heyecan katsın. eğer o ilişki girdap gibi içine çekiyorsa biraz uzaklaşalım , girdabın gücüyle dönelim ama içine girip tarih olmasın ilişkilerimiz.

evet bu yazı berbat oldu farkındayım , ee hep güzel olmuyo malesef.

herkesin hayatındaki heyecanı bulması dileğiyle :)  **motor alın motor boşverin sevgiliyi :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder