9 Ekim 2014 Perşembe

İnternet

özür:

yaklaşık 1 hafta önce angora evlerinin olduğu caddede yukarı doğru çıkarken sola dönen virajda 2 arabanın arasından geçmek istedim. Herşey istediğim gibi olmadı, viraj döndüğümüzden dolayı motor olduğundan daha genişledi ve soldaki Mitsubishi marka arabaya çarptım ve durmadan devam ettim.

tamamen benim apaçiliğimden kaynaklı bir hatadan dolayı ufak bir çarpma oldu. Panikleyip durmadım, öbür şoförden özür dilerim. Olan oldu , zaten onda hasar olduğunu sanmıyorum. Benim de sadece karenajın bağlantısı söküldü. Afedersin başgan.




Benim abim biraz sinir hastası , geçenlerde evde bi tartışma oldu ve abim internetin şifresini değiştirtti. O günden beri evde internete girmiyorum. Özellikle de kimseden internetin şifresini sormuyorum.

İnanın bana eskisinden daha iyi oldu herşey. Onedio gibi geyik siteleri ya da 1 – 2 dklık saçma sapan cezmi kalörifer videoları ya da hürriyetin “asla inanmayacaksınız”, “akıl almaz olay” gibi verdiği günlük haberler; insanın o kadar çok vaktini alıyormuş ki…

işte internet şifresini almadığım günden beri(1 haftadan fazla oldu sanırım) bloğuma yazamadım. İnanın bana hayatımdaki tek eksik bu oldu. Ben internetin yanlış kullanımına şiddetle karşı biriyim. Eminim ki birçoğumuz (aynı zamanda birçoğunuz) interneti yanlış kullandığının farkında değil. Telefondaki birçok gereksiz uygulamasından tutunda iş için bilgisayar başında oturanların dikkatini 180’ dağıtan saçma sapan haber sitelerine kadar, hepsi, bu kendiliğinden oluşmuş sistemin insanları uyutmaya yönelik araçlarından başka bir şey değil. Kendi gözlerimle gördüm staj yaparken: bi stajyer arkadaş ful onedioda değişik değişik şeyler okuyordu. Yazık etti bence stajına… fakat o halinden memnundu çünkü kendisini kandırıyordu.

 Şimdilik pek giremiyorum internete, fakat yarın kütüphane kampına başlıyorum. Dersler arasında internete bakarım kesin. En azından 3 – 4 günde bir 1 yazı yazmaya çalışacağım. Ufak  tefek fotoğraf ve ya video koymaya çalışacağım. Oku oku sıkılıyor insan.

kimisi interneti zaten sevmez; çok takılmaz internete. Ama siz de benim gibi internet girdabına sürükleniyorsanız bir an önce frenleyin kendinizi içeride , shoplu fotolardan oluşmuş , sadece mutluymuş gibi görünen insanlar var ve hepsi yapmacıklar. Görüceksiniz , bu sanal ağdan koptuktan sonra kendinizi daha özgür hissedeceksiniz.

Bu da dolap ve tabureyi yaptığım hızlandırılmış video , maksat renk gelsin :



öpüldünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder